niedziela, 17 marca 2013

VERSATILE AWARD

Bardzo dziękuję za nominację Luie z bloga http://szeptane-wspomnienia.blogspot.com Cóż, nie spodziewałam się tego!

Zasady: 
1.Podziękować nominującemu na jej/jego blogu.
2. Ujawnić siedem faktów o sobie.
3. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
4. Nominować 10 blogów, które Twoim zdaniem naprawdę na to zasługują.
5. Poinformować o nominacji autorów tych blogów.

Siedem faktów o mnie: 
1. Moim autorytetem jest mój starszy brat.
2. Mam słabość do czekolady.
3. W przyszłości chcę zostać prawnikiem.
4. Kocham czytać książki.
5. Nienawidzę węży.
6. Boję się horrorów, a mimo to je oglądam.
7. Na osiemnaste urodziny chcę sobie zrobić tatuaż. 

Nominuję: 
2. Hanekawe z Taniec ze Śmiercią
5. Empatię z Jeden jedyny wyjątek
6. Aksmel z Nowy Hogwart




3 komentarze:

  1. No, więc ja dziękuję za nominację, aczkolwiek i tak nie wiem, co to za nominacja, haha xd Nie mnie jednak jestem wdzięczna, że o mnie pomyślałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za nominację;) Zasadniczo nie bawię sie w te wszystkie award, bo nie mam czasu, niemniej miło mi, że o mnie pomyślałaś. Pozdrawiam [taniec-ze-smiercia]

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję za nominację :)
    Pozdrawiam!
    [jeden-jedyny-wyjatek]
    [rozdarta-dusza]

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy