piątek, 23 listopada 2012

Liebster Award

Nominację dostałam od: krok-huncowta-czyli-psota



Blogi nominuje się za "dobrze wykonaną robotę". Nie wiem jak w chwili obecnej się wpasowuję w to określenie, ale dziękuję za uznanie. Autor nominowanego bloga odpowiada na 11 pytań, później wymyśla własne i zadaje je kolejnym 11 osobom. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Odpowiedzi na pytania Freyi:

1. Wierzysz w duchy?
Jestem na tyle zwariowaną osobą, że chyba tak. No, bo jak wytłumaczyć ruszające się firanki, kiedy nie ma wiatru? Albo to skrzypienie podłogi w nocy? No i oczywiście wierzę w życia po śmierci.


2. Myślisz, że UFO istnieje?

Sama nie wiem. Naprawdę! Jedno jest pewne: gdyby do moich drzwi zapukał zielony stworek i oznajmił, że jest kosmitą oraz że potrzebuje pomocy przy naprawie statku, to najpierw bym dostała ataku śmiechu, a potem bym mu pomogła. 



3. Jakim zwierzęciem chciałbyś być, gdyby okazało się, że po śmierci rzeczywiście Twoja dusza odrodzi się w postaci zwierzęcia?
Wydaje mi się, że wilkiem. Te zwierzęta zawsze mnie fascynowały. Są niezależne i silne. No i oczywiście żyją w sforze, więc zawsze są otoczone... sama nie wiem, przyjaciółmi? 



4. Jaki rodzaj literatury lubisz najbardziej i dlaczego?
Nigdy nad tym nie myślałam, ale skoro już muszę, to wydaje mi się, że epikę. Dlaczego? Hm... to jest bardzo dobre pytanie, na które nie mogę znaleźć odpowiedzi. Lubię legendy, a są one zaliczane do epiki. Na ogół podoba mi się świat przedstawiony w tego typu utworach. 



5. Uważasz, że postęp technologiczny niszczy życie towarzyskie?
Z jednej strony, wydaje mi się, że nie, natomiast z drugiej, że tak. Bo weźmy na przykład ludzi, którzy poznali się w internecie i zakochują się w sobie, są parą na odległość i nigdy się nie spotkali. Prawda jest taka, że w większości przypadków takie związki nie przetrwają. Niektórzy wolą siedzieć w domu, przed komputerem, zamiast wyjść gdzieś i (powiedzmy) zabawić się. Z drugiej strony, czasami zdarza się, że w internecie poznajemy kogoś naprawdę fajnego i ta znajomość przetrwa, 



6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie i naprawić coś, co zaważyło bardzo na Twoim obecnym życiu, zrobiłbyś to?
Nie. Błędy, które popełniłam w przeszłości ukształtowały mnie na taką osobę jaką jestem. Gdyby nie to, co robiłam wcześniej nie byłabym tym, kim jestem. Czlowiek uczy się na swoich błędach i jeśli coś się stało, to muszę się starać, by nie zrobić tego po raz kolejny. 



7. Jaka jest Twoja ulubiona cyfra i dlaczego nie 13? A może 13??
O... moja ulubiona cyfra to 7. Nie pytajcie dlaczego. Nie wiem. Tak jakoś się przyjęło, może to dlatego, że właśnie siódmego mam urodziny? Dlaczego nie 13... cóż, nie sądzę, że jest to jakaś pechowa liczba, chociaż pamiętam, że kiedyś miałam niezłego cykora, gdy był piątek trzynastego. Tak naprawdę to nie ma żadnego powodu, dla którego 13 nie mogłoby być moją ulubioną cyfrą.


8.Co uważasz o współcześnie wydawanych książkach? Są one dla Ciebie ciekawe, czy jest to rzadkością?
Zależy o jakich książkach mówimy. Ostatnio jest wydawanych dużo książek o wampirach, a szczerze mówiąc, ta tematyka (przynajmniej jeśli chodzi o książki) znudziła mi się. Za to mam wielką ochotę na przeczytanie książki J.K Rowling, która została wydana całkiem 
niedawno.



9. Czego najbardziej nie lubisz u innych ludzi?
Czego nie lubię... najbardziej chyba tego, gdy ktoś za bardzo przechwala się tym, co ma, jaki to on nie jest.



10. Czy wierzysz, że w tym roku będzie koniec świata?
Nie. Szczerze mówiąc, ja przeżyłam już jeden koniec świata (!) Gdyby koniec świata był za każdym razem, gdy to przewidują, to moja babcia byłaby teraz zmumifikowanym duchem. Poza tym, jestem jeszcze młoda i całe życie przede mną!



11. Czym autor powieści przyciąga Twoją uwagę?
Oryginalnością. Nie lubię czytać książek, w której wciąż przewija się ten sam wątek. Powiedzmy, wcześniej wspomniane książki o wampirach, obecnie bardzo trudno wymyślić coś oryginalnego i własnego, związanego z tym tematem. 

Nominuję: 


Pytania: 

1. Skąd się wziął pomysł na napisanie bloga?
2. Czy wiążesz swoją przyszłość z pisaniem? 
3. Wierzysz w życie poza ziemne?  
4. Czym jest dla Ciebie pisanie? 
5. Jakie tematyki książek najczęściej czytasz?  
6. Jakie cechy charakteru cenisz u innych? 
7. Wolisz czytać książki, czy może oglądać filmy? 
8. Uważasz, że miłość od pierwszego wejrzenia istnieje? 
9. Co wywołuje u Ciebie napływ weny, do napisania kolejnego rozdziału? 
10.  Czy pisanie (bloga) zmieniło coś w Twoim życiu? 
11. O czym marzysz? 

5 komentarzy:

  1. O, widzę, że bardzo się nie różnimy ;d Właśnie wczoraj w pokoju jeden z duszków bawił się moją ładowarką! Podejrzewam, że to był Romek, bo Marcin nie lubi mnie straszyć ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, bardzo mi miło z powodu nominacji ;)

    Zapraszam również do zapoznania się z bohaterami mojego nowego opowiadania ;)
    http://pocalunek-lowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, przeczytasz jak będziesz miała chęć ;)
      Jeśli chodzi o opowiadanie Teen Wolf to jednak mnie to przerosło, a bloga usunęłam.

      Usuń
  3. Dobra, dzięki za nominację, kochana ;**
    Więc zmień link, jakbyś chciała...
    I nie trzeba było, czuję się zaszczycona! ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za nominację. Nie spodziewałam się tego. :O
    Korzystając z okazji chcę Cię zaprosić na mojego kolejnego bloga : nadzieja-odeszla.blogspot.com
    Wiem, wiem! Źle ze mną...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy